Nicky
Nam Goong Min dél-koreai színész filmrendezőként debütál a "Light my fire" c. filmmel.
Ez Nam 3. munkája, amit ő tervezett és ő is játszik benne.
Han nyomozó az igazság után kutat egy gyilkossági ügyben, amelyben egy testet találtak.

A film szereplői Oh Jeong-se, Yang Joo-ho, Lee Dong-hwi, Park Jin-joo, Jeong In-gi, Hwang Yeong-hee és a többiek mind egyetértettek benne, hogy a barátságuk jeleként szerepelnek a filmben.

Nam Goong Min rendező elfoglaltnak tűnik a film koncepciójának megbeszélésében, ellenőrzésében és a többi dologban.

Nam azt mondta: "Azért kezdtem rendezőként dolgozni, mert mindig is szerettem volna készíteni egy jó filmet. Remélem a rajongóim támogatnak az úton."

5 Responses
  1. Lídia Says:

    A My Secret Hotelben láttam színészként, kíváncsi vagyok, milyen lehet rendezőként. :)


  2. Lídia Says:
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

  3. Yume Says:

    Mindenképpen kíváncsi leszek erre a munkájára ;)


  4. Nicky Says:

    Én eddig csak a The girl who sees smells-ben, de abban nagyszerűen játszott :)


  5. Nicky Says:

    Igen, én is kiváncsian várom :)


Megjegyzés küldése