Nicky
Személy szerint én annyira vártam az első részt, hogy január 15-én este 11-kor, amikor hazaértem, bevágódtam a gép elé és natúrban (mindenféle felirat nélkül) megnéztem az első részt.
Még másnap is tűkön ülve vártam, hogy mikor lesz felirata, és ekkor döntöttem úgy, hogy lefordítom az első részt, és ha nem lesz hozzá felirat, mire én végzek vele, akkor tovább fordítom.
Tehát a fordítói "karrierem" ezzel a sorozattal kezdődött, aminek nagyon örülök, mert a kedvenc színészem és énekesem filmjét fordíthattam elsőnek, ráadásul nagyon szép története is van sok mondanivalóval és a színészek is nagyszerűen teljesítettek.
Talán azért, mert az első lefordított sorozatom, de elmondhatom, hogy nagyon közel áll hozzám ez a sorozat és büszke vagyok rá, hogy lefordíthattam :)

01. rész - Indavideó part 1
01. rész - Indavideó part 2


De térjünk az ismertetőre - vigyázat: spoiler veszély!
Nem aprózták el a dolgot, rögtön az első jelenetek izgalmasra sikerültek. A női és a férfi szereplő is egy akció jelenettel kezd. A női főszereplő Gaya, és épp egy nála idősebb férfit szeretne megölni. Majd ugrunk egy mandzsúriai helyszínre, ahol két férfi verekszik (az a bizonyos fizetett harc, amire mások fogadnak) és Jung Tae (Kim Hyun Joong) a lenyűgöző jelenet ellenére veszít.
1936-ot írunk, a helyszín pedig egy mandzsúriai kikötő (Dalian).

A verekedés után Jung Tae ismét találkozik ellenfelével egy kocsmában, és kiderül róla, hogy valójában nagyon is jól tud verekedni ill. nem szereti, ha a nőket ütik. Miután egy idegentől megtudja, hogy az apja meghalt, elindul hajóval Shanghai-ba és eközben a történet visszaugrik 8 évet 1928-ba, a koreai Shin Eui Joo-bam ahol szépen lassan megismerhetünk minden szereplőt és azok múltját.

A fiatal Shin Jung Tae ekkor ismerkedik meg a fiatal Gayával, miközben megmenti egy elveréstől.



Hogy milyen szegényes is az életük, kiderül a ruházatukból, az otthonukból, a környezetükből, és abból a mondatból is, amit Jung Tae mondd legjobb barátjának, Jjang Ddol-nak mond:
"Másoknak még fűlevesük sincs, hogy megegyék. Hálásnak kéne lennünk, hogy ezt ehetjük."

Hogy a szerelmi háromszög meglegyen, van egy fiatal lány is, aki szerelmes Jung Tae-be - Kim Ok Ryeon, akinek az édesanyja  egy giszeng és ismeri Jung Tae apját.

Egyik nap Jjang Ddol hallja, amint egy csempésző bandáról (Dobinori) beszélnek, és hogy mennyi pénzt lehet keresni a csempészéssel, ha egy bizonyos összeg befizetése után beválasztják szállítónak. Ezt el is meséli Jung Tae-nek, aki nem hajlik a dologra, mire Jjang Ddol a húgát és annak műtétét hozza fel a meggyőzésére: "Mégha utálja is amit teszel, először mentsd meg, és utána hallgasd a neheztelését."


Így hát összegyűjtik minden meglévő pénzüket (6000 won) és befizetik egy Dog Nose nevű személynek, aki ezért cserébe bejuttatná őket a Dobi bandába.
Azonban pár nappal később Jjang Ddol és rossz hírt közöl vele: leléptek a pénzzel, amivel a Dobi bandához álltak volna be. Ezzel elvesztették minden pénzüket, és az esélyüket is a pénzszerzésre a csempészeten keresztül. Jung Tae azonban nem hagyja annyiban, és megkeresi személyesen a Dobi bandát, hogy visszaszerezze tőlük a pénzét. Meg is találja őket a giszeng háznál, és Poong Cha-t keresi, aki elvileg bevette volna őket. Ő azonban nem tud semmiről, és verekedés lesz a vége, itt azonban Jung Tae kerül ki vesztesen.

Mire Jjang Ddol odaér, Jung Tae már kiterülve és összeverve, vérző fejjel fekszik Poong Cha lábainál és azt részletezi, hogyan spórolta azt a pénzt, amit ők elvettek tőle.



2 Responses
  1. Szilvia333 Says:

    Kedves Nikoletta !!
    Nagyon jó lett!!


  2. Vidéki Says:

    Kedves Niki. Szerintem így jó ahogy van. Részletes, érthető, jók a mellékelt képek.


Megjegyzés küldése